تجلیل از خانواده های شهدای هم نام با امام رضا (ع) در دهه کرامت 

تجلیل از خانواده های شهدای هم نام با امام رضا (ع) در دهه کرامت 

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
محبوبه جبالبارزی گفت: قرار است در تداوم سه شنبه های تکریم و به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت از خانواده های شهدای هم نام با امام رضا (ع) تجلیل کنیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های کانون امام صادق (ع) در دهه کرامت، گفت: برپایی جشن های مجازی یکی از برنامه های دهه کرامت است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: به همین منظور فضایی در مسجد برای اجرای جشن های میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) مهیا شده و عاشقان امام رئوف و بانوی کریمه اهل بیت (ع) می توانند از طریق اینستاگرام در این جشن ها شرکت کنند.


وی بیان کرد: از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در جشن های مجازی دهه کرامت، سخنرانی در باب فضائل و کرامات حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مولودی خوانی، تجلیل از دختران هم نام با حضرت معصومه (س) و اجرای مسابقات فرهنگی است.


جبالبارزی ادامه داد: البته قرار است در یکی از این جشن های مجازی، مراسم پیوند آسمانی یک زوج مسجدی را نیز برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ابراز کرد: علاوه بر این نیز در شب ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) جشن به صورت حضوری همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه کرامت، پویش قرائت صلوات خاصه و زیارت نامه امام رضا (ع) است که هم زمان با اولین شب از دهه کرامت آغاز شده و علاوه بر این هر شب در مسجد اجرا می شود بچه های مسجد نیز هر شب راس ساعت ۲۰ در منازل خود در این پویش شرکت می کنند.


جبالبارزی اضافه کرد: قرار است در تداوم سه شنبه های تکریم و به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت از خانواده های شهدای هم نام با امام رضا (ع) تجلیل کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: از دیگر برنامه های کانون در دهه کرامت، برگزاری دوره آشنایی والدین با روش های صحیح تربیت فرزند با الگو گیری از سیره رضوی بود که با حضور مادران برگزار شد.

وی یادآور شد: همچنین تعدادی بسته فرهنگی به مناسبت دهه کرامت و سالروز شهادت شهید طیاری در بین نمازگزاران توزیع شد.


جبالبارزی با اشاره به این که در آستانه دهه کرامت مسجد و محله آذین بندی و فضاسازی شد، در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های دهه کرامت با رویکرد ترویج فرهنگ رضوی در حال برگزاری است.

پایان پیام/ 586